MEDIAKORTTI
Rakennusalaa yrittäjän näkökulmasta!
Timpurilta Talo on Mikko Merelän 2018 perustama rakennusalan yritys, YouTube -kanava ja yksi Suomen seuratuin rakennusalan vaikuttaja. Timpurilta Talo sai alkunsa suuren suosioon nousseesta Timpurille Talo -rakennusblogista. Lisäksi Merelä tuottaa ja houstaa Raksapodi-podcastia yhdessä Jarkko Nymanin kanssa.
Tilaajia: 18,9 t.+
Videoiden määrä: 290+
Kanavan kaikki katselukerrat: 4,1 milj.+
Katselukerrat vuodessa: 1,2 milj.
(10/2021-11/2022)
Yksittäiset katsojat / kk: 39 t.
Impressiot / kk: 2,2 milj.+
Katselukerrat / kk: 116 t.
Katseluaika (tunteina) / kk: 18,8 t.
Katselukertojen keskimääräinen kesto: 9:38
(keskiarvot väliltä 21.8.–18.11.2022)
Katsojista 96% miehiä, 93% Suomesta.
Katsojien ikäjakauma:
30,7% 25–34 -vuotiaita
22,8% 35–44 -vuotiaita
14,7% 18–24 -vuotiaita
12,8% 45–54 -vuotiaita
17,7% yli 55-vuotiaita.
(prosentit väliltä 21.8.–18.11.2022)
Seuraajia yhteensä: 9064
Tavoiteut tilit / kk: 29,4 t.
Tilejä sitoutunut / kk: 1801
Näyttökerrat / kk: 175 t.
Tavoitetuista tileistä 83% miehiä.
Tavoitettujen tilien ikäjakauma:
39,1% 25–34 -vuotiaita
24,3% 35–44 -vuotiaita
17,3% 18–24 vuotiaita
11,4% 45–54 -vuotiaita
(luvut väliltä 19.10.–17.11.2022)
Seuraajia: 1460
Julkaisun kattavuus: 7579
Sitoutumiset julkaisuun: 5998
Yleisöstä 68% miehiä, 95% Suomesta.
Seuraajien ikäjakauma:
35,5% 25–34 -vuotiaita
27,8% 35–44 -vuotiaita
17,5% 45–54 -vuotiaita
13,5% yli 55-vuotiaita
(luvut väliltä 22.10.–19.11.2022)
Hinnoittelu
Sopimuksen mukaan, alkaen 2 500 €
Syitä investoida yhteistyöhön Timpurilta Talon kanssa:
Sisällöt kuvataan laadukkaalla kalustolla. Jokainen video kuvataan 4K ja 6K kameroilla, joilla mahdollisuus kuvata myös tarkkaa lähikuvaa ja hidastuksia.
Saat avaimet käteen kokonaisuuden, joka sisältä: käsikirjoituksen, kuvauksen, lokaation, henkilöt, editoinnin, sekä julkaisun alustalla, jossa valmiiksi sitoutunut ja uskollinen yleisö.
Video jää elämään alustalle myös tulevaisuuden yleisöä varten ja generoi pidemmällä aikavälillä ostovoimaa. Yhteistyö luo siemenen, joka kasvaa ja josta hyödyt vuodesta toiseen.
Mahdollisuus ostaa videotiedostot muuta tuotantoa varten. Kuvattua materiaalia voi hyödyntää uudelleen esimerkiksi: tuote-esittelyissä ja mainoksissa.
Monipuoliset mahdollisuudet erilaisiin pitkäaikaisiin yhteistöihin, videosarjoihin ja yksittäisiin videoihin.
Päivitetty 19.11.2022